رهسپاریم با ولایت تاشهادت

وبلاگ شخصی مجتبی صداقت

رهسپاریم با ولایت تاشهادت

وبلاگ شخصی مجتبی صداقت

رهسپاریم با ولایت تاشهادت

اینجانب مجتبی صداقت متولد سال 1361 در شهر دارالعباده یزد، طلبه علوم دینی و دارای مدرک سطح دو از حوزه علمیه می باشم.

به بهانه انتخابات (1)

يكشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۲:۳۸ ق.ظ

 

انتخابات ریاست جمهوری 92 هم برای خودش ویژگی های خاصی دارد.از احساس تکلیف کردن های بعضی که بقول دوستان قرار است یک جشن تکلیف درست وحسابی برایشان برگزار کنیم تا تعدد بیش ازحد نامزد ها که آدم را یاد انتخابات اولین دوره می اندازد.

از این میان با آمدن بعضی ها که دیگه میشه راحت اسمشون رو برد(منظورم هاشمی و مشایی بود) بازار استعفا هم مطمئنا گرم خواهد شد.

همین اول راه آقایان حسن روحانی، شریعتمداری و عارف اعلام آمادگی جهت انصراف نموده اند ومطمئنا با آمدن مشایی کسانی مثل رحیمی، جوانفکر و احمد زاده ویا حتی وزرای دولت دهم که تکلیفشان گل کرده است برای ریاست جمهوری، اعلام انصراف خواهند نمود تا جریاناتشان یک نامزد بیشتر نداشته باشد.

در این میان لحاظ چند نکته حائز اهمیت است:
ا- ممکن است فکرکنیم این لشکر کشی جناح های مختلف اتفاقی بوده است ولی با توجه به سیاست بازی که از بعضی سراغ داریم همینطور از اتفاقات خبری وتبلیغاتی که این چند روز پیش آمده است بر می آید دست هایی در کار است که افکار مردم را در گیر یک بازی انتخاباتی وتبلیغات پیش از موعد کرده ونظر مردم را که بیش از 70% نظرشان برعدم تعدد کاندیداهاست، جلب کند.

2- این تعدد نشان دهنده آن است که خیلی ها خودشان را در حد واندازه ریاست جمهوری می دانند در حالی که در قد وقواره این حرفها نیستند ولی ازکجا به این نتیجه رسیده اند خدا بگم چه کارش کند آن کس که با سهل انگاری هایش در این اواخر وپرداختن به مسائل نظری بجای عملیات درست و بموقع مملکت را بجایی رساند که نزدیک بود ما هم احساس تکلیف کنیم وبه میدان فاطمی بیاییم . البته برای ثبت نام نه برای هواداری از این وآن!!!!!!!!!!!!!!!

3-اما در مورد اصول گرایان چه بگویم که ناگفتنم بهتر است!!!!! تعدد اصول گرایان مطمئنا حساب شده نیست!!! باز همان قصه تفرقه واختلاف سلیقه است که دمار از روزگارشان درآورده و اوضاع جبهه اصول گرایی را به این وضع انداخته است. البته آقایان بعضی هایشان خیلی بیشتر از این ادعا دارند که بشود فکر  کرد که شاید به یک نامزد مشترک برسند!!!!!!! البته یکی از دلایلش دروازه گشاد اصول گرایی است که همه تفکرات را با انواع واقسام مبانی نظری در خود جای داده است حال خدارا شکر که همه شان خود را ولایتمدار می دانند اما در عمل!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4- حالا تکلیف ما چیست برادر؟!! دراین اوضاع حساس  فقط باید صبر کرد تاببینیم رهبمان چه ملاک هایی را امسال برای یک رئیس جمهور تعیین می کنند چیست که البته مقداریش هم تاکنون مشخص شده است. البته به کشکول شورای نگهبان هم ربط دارد که ای نبار چه کسانی از صافی مطمئن او عبور می کنند که امیدوارم گرفتار مصلحت سنجی بی مورد نشوند که نمی شوند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۲
مجتبی صداقت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی