رهسپاریم با ولایت تاشهادت

وبلاگ شخصی مجتبی صداقت

رهسپاریم با ولایت تاشهادت

وبلاگ شخصی مجتبی صداقت

رهسپاریم با ولایت تاشهادت

اینجانب مجتبی صداقت متولد سال 1361 در شهر دارالعباده یزد، طلبه علوم دینی و دارای مدرک سطح دو از حوزه علمیه می باشم.

 

یکی از مهمترین کارهایی که ملت انقلابی در قبال انتخابات وانتخاب رییس جمهور باید انجام دهند نگاه کردن به فرمایشات امام امت است. او که علمدار لشکر اسلام ومسلمین ورهبری ایران اسلامی را به عهده دارد بهتر از هر کس می داند چه خطراتی مملکت را تهدید می کند و چه رییس جمهوری با چه ملاک هایی می تواند سکان دار مدیریت اجرایی مملکت، باشد لذا خصوصیات یک رییس جمهور در طراز انقلاب اسلامی از دیدگاه مقام معظم رهبری چه می تواند باشد؟

1-      مردم به دنبال رییس جمهور توانا، شاداب و با احساس مسئولیت باشند
“مردم باید دنبال رئیس جمهورى باشند که توانایى، شادابى، احساس مسؤولیت و آمادگى به‌کار داشته باشد.”     
                                  بیانات‌ در دیدار مردم پاکدشت. ۱۰ بهمن ۸۳

2-      رییس جمهور باید با اخلاص، با نشاط، شاداب، شجاع، مردمی و انقلابی باشد
“مردم باید با چشم باز در این صحنه ى مهم حاضر شوند و ان شاءاللَّه خداى متعال کمک کند و دلهاى مردم را هدایت کند تا فرد با کفایت، شجاع، با اخلاص، داراى روح مردمى، شاداب و با نشاط، مؤمن به هدفها و ارزشهاى انقلاب، مؤمن به مردم، مؤمن به نیروى مردم و معتقد به حق مردم را انتخاب کنند؛ این مهمترین بخش مشارکت عمومى مردم در امسال است.”
                     بیانات در حرم رضوی علیه السلام. ۱ فروردین ۸۴

3-      به کسی گرایش پیدا کنید که به دین و دنیای مردم اهمیت می دهد
“شما از نامزدِ خودتان حمایت کنید، دیگران هم از نامزدِ خودشان حمایت کنند و به او رأى دهند. در پیدا کردن نامزد مورد نظر دقت کنید. به کسى گرایش پیدا کنید که به دین مردم، به انقلاب مردم، به دنیاى مردم، به معیشت مردم، به آینده‌ى مردم و به عزت مردم اهمیت مى‌دهد. بحمداللَّه میدان براى آزمودن و دیدن و شناختن باز است؛ ملت ما هم هشیار است.”
                  بیانات در سالگرد ارتحال حضرت امام خمینى(ره) ۱۴ خرداد ۸۴

4-رییس جمهور توانایی کار اجرایی داشته و دلبسته نظام و قانون اساسی باشد
“هر کسى که در خود صلاحیتى احساس میکند و کار اجرائى بلد است، مى‌آید و خود را در معرض انتخاب مردم میگذارد. اداره‌ى مملکت و کار اجرائى، کار کوچکى نیست. کارهاى بزرگ و بارهاى سنگینى بر دوش مجریان سطوح بالاست. ممکن است کسانى که در سطوح دیگرى کار میکنند، ابعاد این سنگینى را هم بعضاً تشخیص ندهند که چقدر این بار سنگین است. آن کسانى که وارد میدان میشوند، باید کسانى باشند که در خود توانائىِ کشیدن این بار را بیابند؛ صلاحیتهائى را هم که در قانون اساسى است و شوراى محترم نگهبان بر روى آنها تکیه خواهد کرد، در خودشان ملاحظه کنند و واقعاً وابسته و دلبسته‌ى به نظام و قانون اساسى باشند؛ بخواهند قانون اساسى را اجرا کنند؛ چون رئیس جمهور سوگند میخورد که قانون اساسى را اجرا کند؛ قسم دروغ که نمیشود خورد. کسانى که این را احساس میکنند، در آن میدان مى‌آیند؛ کسانى هم که نه، قصد ندارند در این صحنه حاضر شوند، در صحنه‌ى انتخاب کردن و کمک به پرشور شدن انتخابات شرکت خواهند کرد.”
                        بیانات در دیدار مردم قم ۱۹ دی ۹۱

                                                                                             ادامه دارد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی