رهسپاریم با ولایت تاشهادت

وبلاگ شخصی مجتبی صداقت

رهسپاریم با ولایت تاشهادت

وبلاگ شخصی مجتبی صداقت

رهسپاریم با ولایت تاشهادت

اینجانب مجتبی صداقت متولد سال 1361 در شهر دارالعباده یزد، طلبه علوم دینی و دارای مدرک سطح دو از حوزه علمیه می باشم.

یکی از مهمترین کارهایی که ملت انقلابی در قبال انتخابات وانتخاب رییس جمهور باید انجام دهند نگاه کردن به فرمایشات امام امت است. او که علمدار لشکر اسلام ومسلمین ورهبری ایران اسلامی را به عهده دارد بهتر از هر کس می داند چه خطراتی مملکت را تهدید می کند و چه رییس جمهوری با چه ملاک هایی می تواند سکان دار مدیریت اجرایی مملکت، باشد لذا خصوصیات یک رییس جمهور در طراز انقلاب اسلامی از دیدگاه مقام معظم رهبزی چه می تواند باشد؟
قسمت سوم این نوشته غرب ستیز بودن رییس جمهور از نگاه امام خامنه ای (حفظه الله ) می باشد:



9- مردم به کسی رای می دهند که در برابر افزون طلبی های غرب بایستد
“دیده شده است که دشمنان نسبت به کاندیداهاى ریاست جمهورى اظهار نظر مى‌کنند، حرف مى‌زنند، تحلیل مى‌کنند. مى‌گویند این فرد به غرب نزدیکتر است، این فرد از اسلام بیشتر دفاع مى‌کند، آن شخص کمتر دفاع مى‌کند! یعنى دشمنان مى‌خواهند در همه امور دخالت کنند. ملت ایران در همه این میدانها، بر اصول اسلامى پاى خواهد فشرد. این را همه دنیا باید بداند. از جمله این اصول، ایستادگى در مقابل استکبار و روحیه استکبارى دولتهایى است که مى‌خواهند در مسائل داخلى کشور ما جاى پایى باز کنند و دخالت نمایند؛ ولى ملت ما با دقّت نگاه خواهد کرد و باید دقّت کند.
اگر کسى از نامزدهاى ریاست جمهورى، کمترین نشانه نرمشى در مقابل امریکا، در مقابل دخالتهاى دولتهاى غربى، در مقابل تجاوزهاى فرهنگى و سیاسى بیگانگان نشان دهد، همه دنیا باید بدانند که ملت ما به چنین کسى قطعاً رأى نخواهد داد.
مردم به کسى رأى مى‌دهند که بدانند در مقابل امریکا و افزون‌طلبیهاى دولتهاى متجاوز و پرتوقّع و خودکامه و کسانى که مى‌خواهند اراده خود را بر ملت ایران تحمیل کنند، خواهد ایستاد و نیز در مقابل تهاجم فرهنگ بیگانه ایستادگى خواهد کرد. مردم به کسى که بیشتر این مواضع را از او ملاحظه کنند، بیشتر گرایش پیدا مى‌کنند. البته ما متن مردم را مى‌گوییم. ممکن است در گوشه‌اى، چهار نفر آدم هم باشند که داراى سلایق مخصوصى باشند و عکس متن مردم فکر کنند. ما به آنها کارى نداریم. متن ملت ایران، این است. مواضع ملت ایران، همان مواضعى است که به خاطر آن انقلاب کرده، هجده سال مقاومت کرده و هشت سال جنگ تحمیلى را اداره کرده است.”
              بیانات در دیدار جمعی از خانواده‌های شهدا ۱۷ اردیبهشت ۷۶

10- ببینید در میان نامزدها چه کسی است که دشمن از آمدنش خوشحال نمی شود؟
ببینید با معیارهاى جمهورى اسلامى، در میان نامزدهاى انتخاباتى چه کسى کفایت و نشاط و توانایى لازم را دارد و مى‌تواند وارد این میدان شود و با چالش‌هاى گوناگون دست و پنجه نرم کند و تحت تأثیر دشمن نیست و دشمن از آمدن او خوشحال نمى‌شود … یکى از معیارها هم این است که هرچه دشمنان این ملت مى‌خواهند، عکس آن باید عمل کرد. چیزى که آنها مى‌خواهند، خیر ملت نیست. آنها منافع خودشان را دنبال مى‌کنند.
                  بیانات در دیدار جمعی از دانشجویان بسیجى‌ ۵ خرداد ۸۴

11- اینکه نامزدها حرفهای غربی را تکرار کنند، هیچ امتیازی محسوب نمیشود
جوانهاى ما، اهل فکر ما، اهل فرهنگ ما تأمل کنند؛ مسئولین کشور به سمت سیاستهاى اسلامى حرکت کنند. اینى که یا مسئولان ما، یا در دوره‌هاى انتخابات مثل وضع کنونى، نامزدهاى انتخاباتى ما براى جلب توجه دیگران حرفهاى غربى‌ها را تکرار کنند، این هیچ امتیازى محسوب نمیشود. امتیاز این نیست که ما آن چیزى را بگوئیم که غرب مى‌پسندد. اینها کسانى‌اند که با فکر ایرانى، فکر اسلامى، هویت اسلامى و ایرانى مخالفند.
                                بیانات در دیدار مردم مریوان ۲۶ اردیبهشت ۸۸

12- کسانى سر کار نیایند که دشمنان به وسیله‌ى آنها مردم را از ارزشهای انقلاب دور کنند
کسانى با رأى ملت سر کار نیایند که در مقابل دشمنان بخواهند دست تسلیم بالا ببرند و آبروى ملت ایران را ببرند. کسانى سر کار نیایند که بخواهند با تملق‌گوئى به غرب، به دولتهاى غربى، به دولتهاى زورگو و مستکبر، به خیال خودشان بخواهند براى خودشان موقعیتى در سطح بین‌المللى دست و پا کنند. اینها براى ملت ایران ارزشى ندارد. کسانى سر کار نیایند که دشمنان ملت ایران طمع بورزند که به وسیله‌ى آنها بتوانند صفوف ملت را از هم جدا کنند، مردم را از دینشان، از اصولشان، از ارزشهاى انقلابى‌شان دور کنند. ملت باید آگاه باشد. اگر کسانى بر سر کار بیایند که در مراکز گوناگون سیاسى یا اقتصادى به جاى اینکه به فکر ادامه‌ى راه امام و ارزشها و اصول ترسیم شده‌ى به وسیله‌ى امام باشند، به فکر به دست آوردن دل فلان قدرت غربى و فلان مستکبر بین‌المللى باشند، براى ملت ایران مصیبت خواهد بود. این آگاهى براى ملت لازم است.
                                  بیانات در دیدار مردم بیجار ۲۸ اردیبهشت ۸۸

13- مبادا نامزدهاى انتخابات براى دلخوشى دشمنان حرفى بر زبان جارى کنند
نامزدهاى انتخابات باید هوشیار باشند. مبادا نامزدهاى انتخابات ریاست جمهورى در تبلیغات خود براى دلخوشى دشمنان حرفى بر زبان جارى کنند. رضایت خدا را باید در نظر گرفت، رضایت اولیاء را باید در نظر گرفت. آن چیزى را باید معیار قضاوت قرار داد که مایه‏ى ایستادگى ملت است، مایه‏ى استحکام ملت است، مایه‏ى استقامت مردم است و او پایبندىِ محکم به اسلام است.
                   بیانات در جمع تعدادى از خانواده‏هاى شهداء. ۳خرداد ۸۸

                                                                                           ادامه دارد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی