رهسپاریم با ولایت تاشهادت

وبلاگ شخصی مجتبی صداقت

رهسپاریم با ولایت تاشهادت

وبلاگ شخصی مجتبی صداقت

رهسپاریم با ولایت تاشهادت

اینجانب مجتبی صداقت متولد سال 1361 در شهر دارالعباده یزد، طلبه علوم دینی و دارای مدرک سطح دو از حوزه علمیه می باشم.

انتخابات 92، ترکیبی از بیم وامید

جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۴۸ ب.ظ


سلام، انتخابات 92 با خلق حماسه سیاسی مردم غیور وانقلابی ایران اسلامی تمام شد و مشارکت 72.7 درصدی مردم ، مشت محکمی شد بر دهان مستکبرین و یاوه گویانی که چشم به شکست نظام جمهوری اسلامی داشتند.خیلی ها چشم دوخته بودند که مردم وفادار ایران به علت مشکلات اقتصادی که در دوسال اخیر پیش آمده همچنین با حوادثی که بعد از انتخابات 88 افتاد حضور پررنگی در این انتخابات نداشته باشند وبه این واسطه بتوانند فشارها را بر این نظام بیشتر کنند اما به حول وقوه الهی و رهبریهای امام امت همه این نقشه ها نقش بر آب شد.


در اینجا لازم است انتخاب آقای دکتر حسن روحانی را نیز به ایشان تبریک گفته واز خدای متعال می خواهم که به ایشان قدرت خدمت گذاری به مردم را عنایت کند تا قدردان این اعتماد باشد.

اما لازم است نکاتی را در مورد ادامه راه با هم در میان بگذاریم.

1- همه باید با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری، به دولت جدید کمک کنیم تا بتواند تعهداتش را به انقلاب ومردم عملی سازد لذا باید رویکردمان در این دولت نیز سازنده باشد.

2- یادمان نرود اگر گفتمان انقلاب اسلامی رأی آورده بود مسئولیتمان صد چندان شده بود البته الان هم این مسئولیت نسبت به گفتمان انقلاب ادامه دارد.

3- انتخابات نشان داد که حداقل قریب پنج میلیون نفر از مردم بدون نظر به مسائل اقتصادی و باتحمل همه سختی ها به فکر آرمانهای و اهداف انقلاب اسلامی و مقاومت در برابر دشمنان هستند. البته این به معنای آن نیست که بقیه مردم به فکر آرمانهای این انقلاب نیستند بلکه همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند همه آن کسانی که رأی داده اند این نظام را قبول داشته و حداقل به این نظام اعتماد دارند، اما کسانی که به گفتمان انقلاب رأی دادند کاملا هماهنگی خودشان را با انقلاب نشان دادند و این جمعیت کمی نیست.

4- استفاده از این ظرفیت و هماهنگی در میان همه کسانی که قائل به این گفتمان هستند وظیفه ایست که بردوش همه ما سنگینی می کند وباید برای رسیدن به اهداف متعالی آن تلاش کرد.انتخابات تمام شد وحالا بهتر استبه جای تأسف نسبت به همه کارهای کرده و نکرده به این فکر باشیم که چگونه جبهه فرهنگی انقلاب را تقویت کرده و این گفتمان را برای همه دنیا ترویج کرده و اثبات کنیم.

5-باید بررسی کرد که چگونه جریان اصولگرایی در طول هشت سال نتوانست خودش را به مردم اثبات کند و اعتماد 63 درصدی مردم در انتخابات 88 را از دست داد.واین آسیب شناسی براد ادامه راه کمک خواهدکرد گرچه  برای بعضی هیچ فایده ای ندارد.

6- بعضی از به اصطلاح اصولگرایان که در این راه مویی هم سپید کرده اند هم مثل همیشه به جای پرداختن به اصل مسئله واشتباهاتشان در برداشت ها، تفکرات و تشخیص ها به فرافکنی پرداخته و رییس جمهور منتخب را بدون در نظر گرفتن پشتوانه های انتخاباتی اش از خود می دانند و اینگونه خیالشان را راحت می کنند وبعضی هم به متهم ساختن گفتمان انقلاب اسلامی و بزرگان این گفتمان مثل آیت الله مصباح پرداخته وعدم ائتلاف را دلیل این اتفاق می دانند در حالی که اولا ائتلاف خودشان هم جواب نداد و بعضی ها در این ائتلاف به توصیه پدر خوانده هایشان عمل کرده وانصراف ندادند ثانیا مگر می شود با کسانی که رسما گفتمان انقلاب را تندروی دانسته یا برعکس نظر امام امت، پیشرفت را مقدمه عدالت می دانند ائتلاف کند. بهتر است بزرگان ما در جریان اصولگرایی بنشینند وقدری تامل کنند که چرا بعداز سی و پنج سال از ارزشها و آرمان هایمان کوتاه آمده ایم وبه این کار افتخار هم میکنیم.

یاحق

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۳۱
مجتبی صداقت

نظرات  (۳)

۱۰ دی ۹۲ ، ۰۶:۳۳ مشاوره سنگ صبور سعا
کاش عاشق اینقدر تنها نبود...
کاش دلبستن فقط رویا نبود...
کاش لیلی دست مجنون می گرفت...
تا که مجنون در پی صحرا نبود...
سلام
این همه موضوع بعد انتخابات و تازه کارها شروع شده
منتظر پست های جدیدم
سری به ما بزنید.
سلام حاج آقا
این همه موضوع، بعد انتخابات تازه کار شروع شد، چرا پست جدید نذاشتین؟؟؟؟؟

پاسخ:
سلام از تذکر شما ممنونم.اما به دلایلی که بعضی دوستان مستحضرند چند وقتی نتوانستم مطلب جدیدی را به نمایش در آورم.ان شاءالله سعی می کنم از این به بعد مطالب را مرتب منتشر نمایم.یاحق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی