رهسپاریم با ولایت تاشهادت

وبلاگ شخصی مجتبی صداقت

رهسپاریم با ولایت تاشهادت

وبلاگ شخصی مجتبی صداقت

رهسپاریم با ولایت تاشهادت

اینجانب مجتبی صداقت متولد سال 1361 در شهر دارالعباده یزد، طلبه علوم دینی و دارای مدرک سطح دو از حوزه علمیه می باشم.

به بهانه توهین آرام و خاموش فیلم رستاخیز

جمعه, ۲ اسفند ۱۳۹۲، ۰۶:۰۱ ب.ظ

بسم رب الشهدا الصدیقین

کل یوم عاشورا وکل ارض کربلا

حرکت وقیام امام حسین (ع) محدود به زمان یا مکان خاص نبوده و نیست و گستره آن، تمام عالَم وهمه تاریخ بشریت را در برمی گیرد. تابلویی زیبا وحماسی، که خدای متعال، از عاشورای حسینی، ترسیم نموده است؛ برای همه اعصار وهمه آزادگان جهان در هردین ومسلک وآیینی، الگوی بی دلیل و بی همتایی می باشد. لذا خدای متعال ازهمان ابتدایی که عالم  را خلق کرد وملائک خودش رامفتخر به آشنایی ومزین به گریه برای ابا عبدالله الحسین (ع) وحادثه عاشورا نمود واول روضه خوان عالم خود حضرت باری تعالی بود.

وخداوند با تعلیم اسماء مقدس اهل بیت ونام زیبای حسین (ع) به آدم ابوالبشر، او را بر بقیه مخلوقات  برتری داد و او را خلیفه خودش در زمین قرارداد. همان گونه که فرمود (( وعلم آدم الاسماء کلها.......)) (سوره بقره ایه 32). گریه ای که توبه آدم را بعد از سالهای دراز، گریه وندبه وندامت، قابل قبول درگاه الهی نمود وهمین ها بود که آن بنده خاطی خدا که بعدها شیطان لقب گرفت از همان ابتدا دشمن اصلی خودش را شناخت ودانست که هرکه بر سفینه نجات حسین (ع) سوار شود وچراغ هدایت اورا در دست بگیرد با خطوات شیطان گمراه نخواهد شد و اگر هم لغزشی پیدا کند راه برگشتن بسیار سهل وآسان خواهد بود و یک قطره اشک اورا به سرمنزل مقصود باز خواهد گردانید.

از این رو است که شیطان، هیچوقت بیکار نمی شود و با تمام توان سعی می کند تا مردم را از این کشتی نجات که وسیع ترین است دور نماید و از آنجایی که قیام حسین(ع) محدود به زمان ومکان نیست، شیطنت شیاطین هم تمامی نخواهد داشت ((الی یوم الوقت المعلوم)).

 اگر میبینی بعد از هر چهار صد سال هنوز حرمله ها بیدارند و در کمین حنجر سفید علی اصغر (ع) نشسته اند، یا عمربن سعد هایی را می بینی که قصد دارند حادثه عاشورا و علت قیام امام حسین (ع) را تحریف کنند، یا ابن زیادها را میبینی که میلیاردها تومان پول خرج می کنند برای کشته شدن هزار باره و صد هزار باره مظلوم کربلا، یا یزیدبن معاویه های ملعونی را می بینی که جایزه می دهند به این تحرّکات، اصلا و ابدا تعجب نکن که ((کل یوم عاشورا وکل یوم کربلا   ))

حال که عده ای دوباره قد علم کرده اند برای کشتن حسین (ع) و اسارت اهل بیت او من وتو باید _ عباس که نه، مگر کسی می تواند عباس و علی اکبر و قاسم باشد! بلکه_ حبیب و زهیر و مسلم و وهب شویم. حتی مسیر برای حربن ریاحی ها وپسرش باز است، اما نه به بهانه های واهی و عشق های مجازی، بلکه اگرمی خواهند مزه عشق حقیقی را که حقیقتا  اهلا من العسل است، مثل حر، خاضعانه و عاشقانه بیایند.

  ای رفیق! این معنا را خوب ودرست درک کنیم و بدانیم، قول آن لطیف را که گفت : حلقه وعلی الارواح التی حلت بفنائک تنگ نیست وتا کل یوم عاشورا وکل الارض کربلا هست یاران آخرالزمانی سید الشهدا(ع) هم هستند.

                                                                                                    یاحسین

              

 

 

 


 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۲
مجتبی صداقت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی