رهسپاریم با ولایت تاشهادت

وبلاگ شخصی مجتبی صداقت

رهسپاریم با ولایت تاشهادت

وبلاگ شخصی مجتبی صداقت

رهسپاریم با ولایت تاشهادت

اینجانب مجتبی صداقت متولد سال 1361 در شهر دارالعباده یزد، طلبه علوم دینی و دارای مدرک سطح دو از حوزه علمیه می باشم.

سخنی با کاندیداهای محترم

چهارشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۵۷ ق.ظ

سلام.امروز که روز 15 خردادماه 1392 است وچند روزی بیشتر تا انتخابات باقی نمانده است به ذهنم رسید چند نکته ای را باکاندیداهای محترم  ریاست جمهوری مرور کنم گرچه ممکن است آنها مطلب من را نخوانند اما تنها وسیله ما همین است و هرکس وظیفه خودرا باید بشناسد وبه آن عمل کند.   توکلت علی الله

1- نامزدهای محترم ریاست جمهوری با چه تفکری وارد انتخابات شده اند؟

منظورم این است که نوع نگرش ایشان به انتخابات و مدیریت بر قوه مجریه جمهوری اسلامی ایران چیست؟ طرز تفکرها وبینش انسانها نسبت به کاری که انجام می دهند قطعا در نتیجه کارها تاثیر گذار است.

وگرنه اینقدر در دین مبین اسلام به اخلاص نیت توجه واهمیت داده نمی شد.اخلاص در نیت یعنی طرز تفکرت را عوض کن. یعنی از تفکر مادی وبینش های سطحی خود را رها کن وسطح نگرش خود را بالا ببر واز منظر خدا به همه چیز نگاه کن.

سوال من از نامزدهای محترم این است که از انتخابات و تبلیغ برای رای آوردن چه هدفی را دنبال می کنید.در جواب این سوال لطفا شعار ندهید. لازم نیست به من یا مردمی که مثل من این سوال را دارند جواب بدهید.این جواب رابه خودتان بدهید که از همه  محتاج ترید.

مردم خوب می فهمند که هرکس هدفش از حرفها و وعده هایی که می دهد چیست اما ترسمان این است که شما خود نفهمیده باشید و اسیر وسوسه های شیاطین جن وانس شده باشید.

میدان خطر است آنجایی که در آن پا گذاشته اید ازمیدان مین خطرناکتر وکشنده تر.کشته ومجروح این میدان نه شهید است نه جانباز ونه ایثارگر بلکه خسر الدنیا والآخره.

بعضی چنان حرف می زنند که انگار کار جهان درمانده حضور ایشان است! بعضی خود را ناجی ملت می دانند! بعضی حلال مشکلات را تدبیر خویشتن خویش می دانند و لا غیر! بعضی به راحتی برای رسیدن به هدفشان دروغ می گویند! بعضی اوضاع مملکت را سیاه نمایی می کنند تا در این آب گل آلودی که نشان می دهند ماهی چاق وچله ریاستشان را به قلاب بزنند! بعضی چنان به آب و آتش می زنند که انگار همه راههای خدمت به مردم از رهگذر ریاست جمهوری می گذرد! بعضی چنان از اصولی که هشت سال برایش جنگیده اند وبدن نیمه جان وغرقه به خون رفقایشان را برای زنده نگهداشتن این اصول در آغوش گرفتند،کوتاه آمدند که انگار برای رای آوردن، ذبح این مقدسات واصول لازم است! و حرف هایی که زدنش بیشتر موجب ملال است تا....

هدفتان چیست؟ باز خواهش می کنم شعار ندهید. امیدوارم هدفتان جلب رضایت خدا باشد ویاری دین خدا که اگر غیر از این باشد قافیه را باخته اید.

آقایان ذره ای فکر کنید وتفکرات واندیشه های خود را محک بزنید که اگر ذره ای خطا در آن است اصلاح شود.

2- معیارهایتان چیست؟

معیار احساس تکلیف را از کدام صرافی خریده اید که اینقدر ارزان فروخته است؟! اینقدر احساس تکلیف ها زیاد شده است که ناخواسته ما هم احساس تکلیف می کنیم! بگویید از کجا خریده اید که ماهم خریداریم.

معیار اصلح دانستن خود را از کجا گیر آورده اید؟ معیارمدیریت در نظام مقدس جمهوری اسلامی راچه؟ معیارهای اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و...؟

اگر باعقل فردی یا جمعی به این معیارها رسیده اید باید فاتحه خیلی چیزها راخواند!

ما انقلاب کردیم که معیارهایمان را از دین و قرآن واهل بیت بگیریم. شهید دادیم تا معیارهایمان هرکی هرکی نشود. قرار بود پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا مملکت به دست نا اهلان نیفتد. وخیلی تلخ است وقتی انسان نظاره می کند کسانی را که دم از ولایت می زنند اما راهشان از ولایت جدا.سخت است کسانی را ببینی که به اسم ولایت وانقلاب پا به عرصه گذاشته اند ودم از سازش و لابی با دشمنان برای حل مسائل دیپلماسی می زنند. کسانی که خود را فدایی امام ورهبر می دانند و مقاومت در برابر دشمن را انکار می کنند.

3-مردم راچگونه دیده اید؟

تبلیغات برای انتخابات فرصتی است برای محک زدن مردم شناسی نامزدها تا ببینیم نظر اینها در مورد مردم چیست؟ آقایان مردم مسلمان وغیور ایرانی را چگونه تصور کرده اند؟ آقایانی که با وعده مهار تورم در 100 روز وشش ماه و... به میانه میدان آمدید، عزیزانی که شکم هایتان سیر است وغصه گرسنگان را می خورید؛ فکر می کنید که مردم ما حاضرند به هرقیمتی طعم سیری را بچشند؟! چرا مردم ما را اینقدر بی ارزش می کنید؟ شما دنباله رو همانهایی هستید که فکر می کنندبا ساندیس وکیک است که مردم به عرصه های مهم اجتماعی قدم میگذارند!

چرا مردم را اینقدر شکم پرست تصور کرده اید که حرف شب و روزتان شده است مهار تورم وگرانی و...؟ چرا وعده رفاه به هرقیمتی را می دهید؟

اگر مردم برایشان فقط ارزانی و عدم تورم مهم بود که انقلاب نمی کردند. ای فرش نشینان از عرش بی خبر! چرا مردم را مثل خودتان گرفتار زرق وبرق دنیا می دانید؟ این مردم شهید داده اند که اسلام را حقیقتا ببینند. مردم به فکر یاری دین خدا و ولی خدا هستند. تاریخ نشان داده است که این مردم هر کس را که ذره ای از اصول قرآن وولایت عقب نشینی کرده است را به مرور از صحنه پاک کرده اند. چشم باز کنید وحقیقت اصلی مردم را درصحنه های حساس انقلاب ببینید که در اوج مشکلات چگونه جان ومال و ناموس خویش را فدای انقلاب ورهبرشان کرده اند.

به درآی تاببینی طیران آدمیت.

اگر می خواهید در محضر خدا وملت سربلند باشید یک بار دیگر تفکرات واندیشه های خود را مرور کنید.

یاحق

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۵
مجتبی صداقت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی